Äntligen fredag!

Tänk att det är så varje vecka, man vaknar och tänker...ÄNTLIGEN FREDAG, och imorgon bitti får jag sova! Men så blir det ju inte. Magen vaknar ju lik förbannat vid 6 och är hungrig. Men jag brukar lura den med lite banan och en serietidning å så somnar vi om ett litet tag. Sen brukar Mannen alltid laga något gott till frukost, typ bacon å ägg. Det är gona framför morgon tv´n. Efter en sådan morgon blir man på G!!!
Idag kommer Stino och Marcela. Och Marcela har lovat att fixa naglarna mina. Det ska bli jätte kul att få långa naglar igen.
Återkommer med hur denna fredagskväll med ungarna blev.
Vårkramar.
ps: har även idag köpt penseér och ska ner i ballkonglådan...ock ock ock! ds
pps: tur att Mannen inte märker alla blommor jag köper...fniss! dds

Kommentarer
Postat av: M

Önskar dig en utomordentligt trevlig helg med gamar, blommor och bubbel. Vi får väl akta oss här på måndag för de nya naglarna.../Trött kollega som vill gå hem, gissa vem?

2008-04-04 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0