Appropå galen!!

Vaknade imorse att Mannen stod fullt påklädd för att dra. Frågade varför han skulle iväg 05.30, jo det har ju toksnöat inatt så han skulle ut och kolla vägarna...: Vadå toksnöat, men mina pensseér....Jag drog på mig pygge och sprang ut till mina stackars blommor. De var helt över snöade, snyft. Men som en sann blomvän tog jag in alla ballkonglådor och skakade bort all snö. Så nu står de inne i värmen..:)  JÄVLA KUNG BORE, nu får du lägga av med ditt snöande. Men jag kan ju säga att Mannen inte riktigt tror att hans lilla fru är helt frisk!
Nu mina vänner får vi nog på allvar börja dansa vårdansen så Bore hajjar att han ska dra för gott!!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0