Fara på färde....

Det är fara på färde när jag pratar med barnen kl. 15.00 och det joddlas: Jag är på muggen å jag börjar bli full...men vi älskar dig jätte mycket....Fördelen är väl att det blir mer bubbel till mig ikväll.
Imorse i busskön började jag skratta för mig själv. kom och tänka på om nu Casco skulle ta med sig sin date ut  idag som vi inte än har träffat. Man skakar hand och säger: Jaha ja, det är du som knullar vår lilla Sofia....Kan ni se minen framför er??? Ha ha ha, tycker själv att det var riktigt roligt.
Vi får väl se hur kvällen förlöper, med fulla ungar å så. Naturligtvis återkommer jag med lite skvaller senare.
puss så länge

Kommentarer
Postat av: Casco

haha du är sjuk i huvudet men jag älskar dig ändå!!

2008-04-29 @ 16:08:34
URL: http://fiy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0