Fucking mondays!

Tänk att jag så svårt för måndagar. Och så har det alltid varit. När jag hade blomsteraffärerna såg jag till att antingen vara ledig eller att börja 14.00 Och så var det ju att mina kompisar då (musiker&artister) ofta var lediga på måndagar, vilket automatiskt blev utekväll på söndagen. Det var otroligt  roliga och galna kvällar på Café Opera. Har förstått av älsklingsbarnen att det fortfarande är bra söndagskvällar där.
Den här veckan jobbar jag sent. M.a.o jag stänger 17.00 och det är tungt. Har haft förmånen att kunna gå vid 15-tiden i 3veckor nu, men igår på bussen hem höll jag på att somna, kunde inte ens konsentrera på boken. Hur ska jag lyckas klara av denna vecka:(
Men jag har ju världens bästa man, för när jag kom hem hade han diskat (som annars är mitt jobb) och lagat gooona middag, sen var det PYGGE på...ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: Di

kan säga att du är inte den ända som hatar måndagar =) håller helt med dig på den biten!!!! puss på dig..

2008-04-08 @ 16:54:26
URL: http://lovelydi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0