Grannungen!

Fick en liten kommentar från "grannungen" härom dagen att hon tyckte det var roligt att jag börjat blogga. Och med ens började jag tänka på allt roligt/tråkigt vi gått igenom tillsammans.
Hennes första fylla är en sak jag aldrig glömmer. Hennes mamma ringer till mig ganska så sent på kvällen och säger att hon vill att jag kommer över. Och jag skuttade över till dem. Ungen ligger skitfull i sängen och mår ju inte så där jätte bra och vi försöker utröna hur mycket hon hade druckit. Vi tyckte väl att det inte var så farligt och skället skulle vi vänta med tills dagen efter och då kommer kommentaren: Vilken tur att jag har 2 mammor!!! Vi hade JÄTTE svårt  att hålla oss för skratt. Tack Di för ett oförglömligt minne!
Måste ta och jobba lite nu.
Ciao så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0