Internet förbud!

Sorry alla glada vänner att jag inte har skrivit på hela helgen, men Mannen beslag tog datorn....Tjejen vi har köpt datorn av hade tankat ner en massa, och då låg det en massa "spionprog" och annat, så det var hackers som försökte ta över. Nu hoppas jag att det inte tar alldeles för lång tid att fixa.
Fredagen var lika trevlig som alltid med barnen, och lika mycket skitsnack under middagen...ha ha ha
På lördagen fick jag åka iväg till mölnvik för att köpa lösnagelaceton....Schysst att man måste åka 1mil för det. Sen satte jag igång och skurade skåpen i köket, astråkigt men välbehövligt. Sen fick jag ett totalt psykbryt på en väninna, eller vad hon nu är...grät mycket, men jag har en såååå underbar man som tröstade mig och lät mig ligga i famnen och bara va. Senare lagade han jätte god mat och till körslaget fick jag bananasplit, han kan min älskling..
På söndagen regnade det hela dagen hos, så vi passade på att lata oss, såg några James Bond och naturligvis låg i badet länge och filosoferade över livet och ett glas bubbel.
Men helgerna går på tok för fort, man vill göra så mycket och tiden räcker inte till.
Idag är det måndag och jag förvånansvärt pigg, vaknade bara en gång inatt och läste några minuter. Men mina glada vänner, nu ska vi göra en possitiv vecka med en massa goda gärningar så vi får stjärnor i himlen!
puss på er små gurkor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0