Lysande!

Har varit på en inspirationskonferens som verkligen var lyckad. Igår var vi på Intiman (teatern) och lyssnade på olika människor och deras livsöden. Det var bl.a Gunde Svan och brandmannen Lasse. De förstod ju man att det skulle vara bra. Men det största intrycket var en äldre man som var lärare i grunden. Han talade så bra och berörde själen så mycket att man både fick tårar i ögonen och skrattade mycket. Önskade att ni alla fick träffa honom. Efter det tog vi en skärgårdsbåt till Tynningö. Vi bodde på ett litet konferensställe som hette Lundbergsgården. Helt fantastiskt. Jag tycker att vi har det tyst runt oss här hemma men där var det nästan som ett vacum. Så vackert så tyst och njutfullt. Som bomull för själen. Men det var svårt att sova utan Mannen. Det är andra gången i vårt förhållande som vi inte sover ihop, känns konstigt, men jag överlevde. Tidigt på morgonen satt jag på verandan och såg dagen komma..mmmmm...skönt. Hela dagen pratade vi om jobb och mycket annat. Hur vi kan förbättra oss m.m Känner verkligen att jag växer på många sätt och att jag verkligen gör ett bra jobb. Skönt när man får bekräftelse ibland. Något vi alla borde tänka på mer, att ge våra nära vänner och arbetskamrater en dunk i ryggen att de är bra och att vi ser dom.
Imorgon kära vänner är det FREDAG och mer bubbel åt folket, visst är det skönt.
Glömde att berätta att mina kamrater kom på mig dansande imorse med Natalie i öronen, kan faan stå still när de spelar den låten på radio. Satt nämligen i solen efter frukost och lyssnade på mix megapol (som varje morgon på bussen) det var lite pinis eftersom de applåderade, men va faan, sån är ju jag....
Puss på er mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0