Mitt i stamsnacket!

Tänk va folk är lustiga. Idag när jag skulle åka hem och ställde mig innanför t-banedörren för att snabbt komma ut hamnade jag mitt i "stamsnacket". Jag hade 4st personer runt mig, kunde inte vända mig om eller gå någonstans. Och där stod alla och snackade och hade jätte trevligt, med mig i mitten som en jävla "lallare". Förstod de inte att jag tyckte det var jävligt jobbigt.? Iof var vagnen full med folk, men ändå...Där ser man hur våra kulturer krockar och att vi svennar är lite "vill inte vara jobbig stuket" kunde ju ha trängt mig därifrån. Och det sköna är att jag stod där och log åt hela situationen och tyckte...bra blogginlägg!!!.. Man är skadad..Samtidigt som jag tyckte det var jobbigt så kunde jag ju inte låta bli att tycka....: Ja, skit i mig du råkar ju bara tyvärr stå där, och det har ju inget med att göra va faan de kommer ifrån. Ja, man är skadad...vill egentligen att alla ska göra som jag gör eller tycker. Det är lätt att falla i den gropen.
Ciao från lila dåren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0