Ordningen åter på gården!

Igår kom brorsan hem från sin rehab-resa. Skönt att se honom igen, brunbränd och glad. Och som han sa till mig tidigare, när jag kommer hem kommer våren. Å det kan man ju säga att han hade rätt den lilla råttan.
Igår försökte Mannen kasta sten på rådjuret, men när han missade blev han så arg att han spottade efter det...ha ha ha, gud va jag skrattade. Men då försökte han sig på en luring, att vi skulle inhandla ett luftgevär...,men den gubben gick jag inte på. Så han får nog fortsätta med att spotta efter dem:)
Igår hade jag lunch med ett av älsklingsbarnen och hon berättade att hon nu har en liten flirt. Och det är hon väl värd. Sen dök även det andra barnet upp och åt upp min mat jag skulle äta idag hmmm och lite kakor och annat smaskens. Och hon var ynklig i magplågor :(
Idag är det så struligt på jobbet att jag inte kan konsentrera mig på att skriva mer nu, så jag får se om jag återkommer senare.
Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Fia

tack för en myslunch min lilla tomat! :)

2008-04-16 @ 21:02:41
URL: http://fiy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0