Pruttar till fredagsmiddag!

Som vanligt blir det ett mindre kaos när det är fredagsmiddag. Denna vecka bjöd Mannen på en jätte god gryta.Borgundisk kött gryta, fast isf ris körde vi med bönor...Och bönor och min jävla mage gör naturligtvis en massa roliga minnen när det gäller gaser..Det skrattades gott runt bordet, och lilla M hatar rapar och det skapade också en massa minnen för oss alla. Lustig beteelse att man inte klarar rapar, men det är ju klart, i yngre dagar klarade jag inte av pruttar. Och nu för tiden tycker jag det är skitskönt!!!... hahaha
Lilla M hjälpte mig att få långa naglar, assnyggt men det gjorde ju idag att jag blev tvungen att åka och köpa gummihandskar. (disk, jord, städ..) vill ju att de ska sitta ett tag.
Så underbart att våren är här, har precis hängt ut årets första tvätt.
Å vet ni va...?  igår fick jag för mig att "slänga" ihop en ananaspaj. Grannkärringen och jag hade ofta det när Stino var liten. Men det är ju inte så ofta nu för tiden att jag gör något sådant, eftersom det är Mannen som styr i köket. Det blev iaf succé...Synd om dig lilla gurkan att det inte var när du va här.....
Tänkte visa er lite sköna Thaibilder och bilder ifrån igår.. Fy faan va jag längtar till mitt älskade Thailand, men i
år blir det båt och nästa vår blir det  semester med min älskade vän Mogge som bor där nere.
 Å nu när jag äntligen hade blivit haj på att ladda ner bilder och lägga in, strejkar internet... så mina vänner kommer bilderna senare. Nu ska jag ut i solen och gotta mig i vårvärmen!
Ciao så länge och njut av livet och lördagen!

Kommentarer
Postat av: Casco

otur för mig men jag har lite skvaller om min helg till dig sen, telefon iveckan xtra-mami!
åh thailand, får jag åka med? ;)

2008-04-06 @ 21:21:54
URL: http://fiy.blogg.se
Postat av: Anonym

hoho tomat, hur seg får man vara?
du jobbar ju för tusan framför en dator så lite tid har du allt till att skriva i denna blogg.
xoxo gurkan

2008-04-07 @ 13:22:30
URL: http://fiy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0