Strippa av notan!!

Ha ha, jag och en kompis satt och åt lunch idag och vi kom in på USA. Sent 70-tal åkte jag varje sommar till LA och hade semester. Hade 10st underbara killar som tog hand om mig. Man kan väl säga att det var 4veckors party.
En kväll skulle vi till Chippendales (pojkarna som strippar). Denna kväll fick även grabbar vara där. Det var vilt dansande och drickandes teqila. Och grabbarna som serverade var URSNYGGA och MYCKET lättklädda. Jag hamnade ett flertal gånger i köket med dem, drickandes och flirtandes....Men när kvällen var slut och och stället stängde, började jag leta efter mina kompisar, var de som bortblåsta. Det var ju före mobilens födelse (kan ni förstå??) så jag visste ju inte vart de hade tagit vägen. Jag hade inga pengar med mej så för att göra "rätt" för mig bad Dj sätta på en Rod Stewart låt å så strippade jag för alla servitörerna. De tyckte jag gjorde det bra så jag slapp betala notan och de körde mig hem sen. Tänk va vild och galen man var då, nu är jag nog bara galen!!!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0