Trött unge!

Jag har den stora förmånen att väcka dottern på morgonen. Började nog med det när jag insåg att hon missade alldeles för många lektioner på morgonen. Och på det här sättet får vi väl hoppas att hon åtminstånne  får G i sina ämnen. Men skit i det... trötta ungar låter så gulliga, så där små fast de är stora, om ni förstår vad jag menar... Men i allafall är jag ganska så pigg på morgonen, förutom idag då.. Jag berättar för henne om väder och vind och lite annat smått och gott. Tillbaka får man ett litet stön eller fniss men ack så trött. Speciellt på mig som pladdrar på, man nästan hör kudden i bakgrunden....kom hit kom hit.....
Ja du min lilla unge du har det inte lätt med 2 mammor varav 1 är terrorist!!!
Puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0