Vårkänslor!

Idag var jag och en väninna ute och åt på lunchen. Det blev burritos, jätte gott. Men sen blev det en tur runt Hötorget i det vackra vårvädret. Helt underbart, men dyrt.....Gick ju förbi "min" blomsternasare... Det blev ju penseér och mårbackapelargoner. Ock ock ock så fint! Nu vill man ju bara hem och fixa på altanen. Tyvärr har mannen sagt att det ska komma snö i helgen. Men den här gången tror jag att jag inte låtsas om vad han säger. FÖR VEM I HELVETE VILL HA SNÖ NU????
Puss på er små gurkor där ute!!!

Kommentarer
Postat av: Casco

hörru du din lilla tomat, nu får du läsa lite & jag lovar att bättra mig ;) LOVE YOU!

2008-04-02 @ 19:48:11
URL: http://fiy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0