Vilken vecka.....

I 3 dagar har det varit full kaos på jobbet. Min kamrat som jag delar receptionen med har vabbat. Så igår kväll gick jag och lade mig 20.30, vaknade 6timmar senare i samma ställning, snacka om stel...
Och idag fick jag en vikarie som har varit här mycket och är ett proffs, så jag tänker sticka tidigt idag. För ovanlighetens skull kommer det inga barn idag. De dyker nog upp morgon. Och då tänkte vi grilla.Hurra första gången på säsongen. Faan jag börjar gäspa redan nu, kommer väl att somna efter maten idag..zzzzzzz
Det blir nog mycket trädgård i helgen. Klippa ansa kratta, sååå roligt!!!!
Hoppas att Mannen får igång datorn i helgen så jag kan lägga upp lite bilder och visa er och att jag är lite mer inspirerad att skriva. Så länge.............................................
Må solen lysa över er!
Pussimage3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0