Vodoo på Rörmokarn alias Tandis!

Ja alla kära häxor, ikväll ska vi köra vodoo på Tandis. Den "jäveln" tänkte rotfylla min tand UTAN bedövning!!!!
Tänk att han bara kom på tanken, jo det är ju klart. Han älskar nämligen och plåga mig. Han lagar gärna samma tand 2gånger. Tror nog att det är ett sväpskäl för han vill träffa mig.. :)
Sen har han mage och säga att jag tillhör måndagsexemplaren när det gäller oss som är födda 56. ni vet ju snacket om Björn Borg, Ingemar Stenmark, linda haglund m.fl alla är födda 56 och även rörmokarn....
Men nu är det så att jag stolt kan säga att jag står för PARTYT, DEKADENSEN, SEX  and ROCK´NROLL och ändå blivit 51år. Och så har jag säkert haft mycket roligare än dem HA HA HA!!!
Nu börjar bedövningen släppa, ynk.....Ska ta mig en stor wisky när jag kommer hem!
Kommer inte kunna skriva på 2dagar eftersom jag skall åka på konferens. Men på fredag får ni en rapport, tills dess.....
Ha det och puss puss!

Kommentarer
Postat av: Fia

Kanske kan komma ut och hälsa på ihelgen? :) jag saknar er nämligen..

2008-04-22 @ 18:42:45
URL: http://fiy.blogg.se
Postat av: Fia

Kanske kan komma ut och hälsa på ihelgen? :) jag saknar er nämligen..

2008-04-22 @ 18:42:53
URL: http://fiy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0