Ynk!

Ledsen att jag inte har skrivit på några dar, men det är ynk just nu. däckade i lördagskväll med huvudvärk och halsont. Man kunde ju tänka sig att det var bubblet och ciggen som gjorde det, men tyvärr kom febern på söndagen. Låg inne hela dagen med fördragna gardiner. Fruktansvärd ångest, ville ju inget hellre än att gå ut i det vackra vädret och fixa i trädgården. Och inte nog med det...en tand har börjat ila något överjävligt :( Så måndagen på jobbet var ingen lek, men idag ska jag få gå till min älskade tandläkare. Ja det är konstigt att man gillar sin Tandis, men vi har varit "polare" i 30år, och det var han som fick bort min tandläkarskräck. Han tar sig alltid tid när man som bäst behöver honom. Även Brorsan går hos honom. Vi har alltid den årliga kontrollen tillsammans, och då garvas det. Vi får agera tandsköterska, vilket blir att brorsan ofta stoppar sugen i näsan eller örat på mig. Vi får alltid sista tiden på dagen....konstigt....skulle vi 2 låta...ha ha ha Kanske jag ska ta och filma nästa besök och lägga ut på youtube, för det är garanterat galet!!!
Njut av det vackra vädret så länge!
Ynk ynk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0