Jaha ja...det var den sommaren..

Det blev inte så många timmars sömn i söndags. Som alltid har jag svårt att somna och vaknar flera gånger och kollar klockan att jag inte ska försova mig. Lustigt nog gör jag inte så resten av veckan. Vilken knäppgök man är. Det var riktigt roligt att gå till jobbet (ja, knäppgök...) Men jag har faktiskt roligt här. Vi skrattar ofta och har riktigt kul. Sen har ju min älskade lilla Rara Sara kommit tillbaka från 3års mammaledighet. Vi har jobbat ihop länge så det känns som en liten syster.
Igår blev jag ju 52år så jag bjöd som vanligt personalen på "gona" frukost istället för tårta.  Är ju inte själv så förtjust i tårta men i frukost :) Fick jätte fina gladiolus i lila och vitt av några av flickorna på jobbet. Mannen fick jag påminna vilken dag det var, ha ha ha. Stackarn var så trött men fick ångest... Fick jätte mycket sms och samtal som gjorde mig glad, men en sak förvånade  mig, inte ens ett litet sms från Stino. Men i fredags när flickorna var ute firade vi lite och då fick jag en jätte fin bh med trosor av dem.
Idag har jag köpt mig en tågbiljett till Motala på fredag, så alla flickor, ni är tyvärr blåsta på middag om ni inte pratar med Mannen om han vill ta hand om er....Det ska bli jätte roligt att träffa Stinos mamma och ha lite skoj. Vi får väl försöka göra Motala osäkert några timmar, ha ha ha!
Smack smack så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0