Men hoppsan då....

Upptäckte att jag inte har varit inne på länge och skrivit. Men så är det när man är ledig i kropp och själ.
När jag började min semester den 25 juli var jag vrål sjuk. Natrurligtvis var det även årets varmaste dagar. Fick hålla mig inne i flera dagar med svullen hals och så. Men så i slutet av veckan blev jag gladare och vår Sliria Af Wermdö kom äntligen i sjön. Vi gjorde en tur till Flaxenäs och hämtade en båtmotor till Huliganen, han och Brorsan var med. Båten gick så underbart skönt. Låg bak och njöt av solen och turen. Sen kom det STORA vågor och Mannen hann inte riktigt slå av, så jag tappade min "kudde" och höll på att flyga av. Alla garvade utom jag. Vår fulla huligan liknade mig vid ett rabarberblad i vinden. Ha ha, vad får han allt ifrån. Men det blev en kväll iaf man sent kommer att glömma.
Synd att vårt väder inte riktigt är med oss, men det har blivit turer så fort det inte har regnat. Jag hoppas att ni har det bra allihopa. Imorgon var det meningen att vi skulle träffas hela tjejgänget och familjer, men det blev inget av med det. Eftersom vädret är som det är, är det inget kul att att ta båten in. Och det var ju grejen med att dra till stan. Eftersom det ska vara dåligt väder hela helgen kanske vi drar till Motala för att träffa Stinos mamma, men vi får se hur det blir. Tills vi syns igen....
Smack Smack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0