Cirkustjänst, det är vi det.....

Ja kära vänner, livet är roligt på landet. Idag skulle vi äntligen ta upp våran båt. Nere vid sjön gick allt som på en räkmacka  Men sen.... händer detta...Innan Brorsan går ur bilen säger han: Va faan Mannen, satte du inte fast båten ordentligt??!! Sen när vi går ur och ser att hela bakändan har lossnat blev det ju ett hysteriskt skrattanfall. Ska väl säga att denna väg är ganska så trafikerad av alla boende på Gården, så under tiden Brorsan och jag hämtar hans andra bil är det några som får vända och undrar : varför står det en båt ivägen??? Ja, jag skrattar än. Men nu måste jag ut och hjälpa mannen och täcka båten. Vet nu att båten skall döpas till Cirkustjänst och inget annat.
Skriver mer senare!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: massen

undrar om domm hade satt fast dragkroken med plastickpading

2008-12-07 @ 20:20:41
Postat av: Disa

Är det inte min gudfar som i vassen står? Härligt att båten kom upp iaf och inte hamnade på backen.

Med i Cirkustjänst är jag också, och det passar jättebra på båten.

Har du Cirkustjänstklistermärken eller behöver du en bunt?

Mamma hälsar såklart.

Disa 073-7850582

2009-04-07 @ 21:42:11
URL: http://disapahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0