Då väntar man bara på tomten....

Jaha, då har äntligen julen kommit till vårt hus så nu är jag redo för tomten. Problemet är nog: Är Tomten redo för Häxan????
Hitentills har jag lyckats "tigga" till mig ett alfabet spel från vår vice VD, 2flaskor skumpa från Svensk Vindenergi allmänt kallat Snurrförbundet, som ni märker måste jag påpeka för folk att jag faktiskt är värd julklappar. Sorgligt men sant, så är livet när man är Häxa. Men jag ger inte upp, ska väl lyckas "lura" någon mer innan jul. Mannen har gjort sitt redan, fick en Soda streamer och nya telefoner till fasta abonnemanget för några dagar sedan. Plus att han igår kom hem med en laptop som är helt underbar. Hur nu en jävla dator kan vara underbar... men det är skönt att kunna ligga i soffan och surfa isf att vara förvisad till gästrummet där vår andra dator står. Kanske jag kommer att bli en sådan där datornörd som Brorsan har blivit....tveksamt men möjligt  :)
Hoppas att ni får en bra fortsättning på helgen, för nu tänker jag ta ett bubbel med bubbel, ja ni förstår...
Love you all!!!
Smack Smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0