Inte hänt mycket...

Jaha, kära vänner det var ett tag sedan. Men det har bara varit jobb, äta ,sova å det är ju inte mycket att skriva om. Helgen som var var Brorsan nere och åt och vi spelade kort. Jippi, hur KUL lät det??? Naturligtvis var det en massa skratt, så är det ju ALLTID när vi äter. Men jag måste erkänna att jag saknar mina ungar något överjävligt. Hoppas att jag får se dem alla i mellandagarna när vi är lediga.
Idag ska iaf hela "familjen" till tandis. Det är första gången som stackars Mannen skall med. Hoppas att han pallar, det går ju ganska vilt till ibland. Men om bara Brorsan håller sig i styr kommer det nog gå bra. Sist vi var där tillsammans så stoppade han sugen i örat på mig. Jävla tokgubbe :) men sån är han som ni vet. Han fyllde år igår och då fick han raggsocker av mohair. Fint ska det va... :)
Hoppas iaf att ni alla mår bra och har sluppit influensan.
Smack Smack så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0