Matfrossa...

Igår efter allt julstök åt vi Mannens otroligt god lasagne (kommer att lägga ut receptet senare) å efter det blev jag så där alldeles trött. Så jag tog en nap, så otroligt skönt att få göra det ibland. Men när jag vaknade så blev jag lite sugen på lite mer lasagne. Tog bara en liten tallrik (men rågad). Mannen stirrade på mig mycket förvånad. Inte så undra på eftersom jag alltid är mycket måttlig med mat. Sen ska jag säga att jag låg i soffan hela kvällen och bara stönade och mådde illa, ha ha ha. Där fick jag för mitt slukeri. Det var så illa att när jag vaknade imorse var jag fortfarande mätt. Så idag blir det kyckling och sallad....
Vilken undebar söndag med sol och lite kyla. Var iväg och handlade och kastade alla dessa jävla kartonger. Stod på sopstationen och hoppade efter musiken i bilen på allt. Det kom en gammal gubbe och ställde sig och glodde på mig. Jag log mitt största leende och han blev "livrädd" och stapplade iväg.. Undra om han såg att jag tänkte: Ett ord gubbe och jag sparkar undan rullatorn...ha ha ha!!
Ha en skön eftermiddag
Smack smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0