Härligt avslut på semestern.

Söndag...sista dagen på semestern :( men vi var bjudna på lunch i Sollenkroka och blev hämtade med båt. En underbar tur till Sollenkroka med Björne som berättade på vägen vem som bodde var bl.a. Riktigt roligt och solen sken. Väl hemma hos honom satt vi på altanen i solen och tog en öl. Fick en underbar lunch med hemodlad potatis och rädisor bl.a. Jätte god potatis, det är så potatis ska smaka. Så till nästa år ska även jag odla potatis i hink, jävligt enkelt. Sen började molnen komma in över ön, så då blev det Mannen som fick köra båten hem. Det var länge sedan jag sett honom sååå lycklig. Köra båt som går fort, det är lycka det..:)
Jaha ja, då var den veckan slut, men den 25juli får vi 4veckor och då har vi båt!!!!!!! (om inget tok händer....)

Men jag måste ärligt säga att när jag kom till jobbet i måndags tyckte jag att det var riktigt kul. Så nu sitter jag här och tok ler åt det vackra vädret utanför, för jag vet att jag kan gå och bada när jag kommer hem..
Vaknade idag 04.40 med ett ryck...Bussstrejk. Sprang ner och kollade text tv. Å mycket riktigt inga bussar, så det var ju bara att göra sig iordning och dra iväg. Men jag trodde nog att det skulle vara mer folk som skulle ta bilen. Hux flux var jag på jobbet och klockan var bara 06.45 1,5tim för tidigt ha ha ha! Typiskt mig! Men imorgon ska Brorsan köra in mig för han behöver min bil på dagen.
Ha en underbar dag mina kära vänner!!!
Smack smack

Kommentarer
Postat av: Fia

Snart semester igen, håll ut!!

2008-07-08 @ 19:31:15
URL: http://fiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0