Revanch!!!!

Förlåt mina kära änglar, men idag pekade jag finger åt en stressad bilförare. När vi började vår färd på motorvägen låg han bakom mig. Jag ökade farten för att köra om 2 bilar och sedan svänga in. Men jag gjorde det inte tillräckligt fort, så han går in i höger körfält för att sen svänga ut framför nosen på Baltazar.Det gjorde att jag fick tvärbromsa.:(
Sen när jag kom till Skurubron där det alltid är kö låg han fortfarande i vänster filen. Min fil rullade på, så jag gled förbi honom och pekade finger med ett STORT leende. Jag vet att man inte ska göra så, men det var såååå jävla skönt!!!
Igår höll jag på att bli änka, hemska tanke. Det var en kärring som missat avfarten och fick för sig att backa tillbaka på motorvägen när Mannen kom, han klarade sig p.g.a att han är så bra bilförare. Men det var tvärnit och bresladd som gällde. Han skällde ut kärringen så hon började storböla. Rätt åt henne, själv hade jag ringt snuten så hon hade mist körkortet.
Baltazar fick inga nya tassar igår för det kom en gubbe som hade spik i "foten", å snäll som jag är:) lät jag honom gå före och jag åkte hem och lagade mat som visade sig att grädden  hade skurit sig när jag tog ut den från ugnen. Så där kul....
Smack smack!

Kommentarer
Postat av: Fia

Kontrollera humöret, man kan om man vilL! ;)

antar att du inte ville ..

2008-07-08 @ 19:29:38
URL: http://fiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0