Vadå regn???

De hade varnat för att det skulle vara dåligt väder hela helgen. Tyckte lite att det skulle vara bra, så man fick lite gjort inne. Men icke då, vi hade en kanonhelg. Jag kom ihåg allt jag skulle handla, lekte säl och på lördagen lurade jag med mig Brorsan för att städa Stresslösa. Han va ju mycket sällsis.... La sig och läsa expressen och somnade så sött. Där fick jag roa mig med att torka spindelväv i tysthet.Hmmmm! På kvällen kom Chippen och hans polare förbi glada i hatten. Kan väl säga att Chippen är gårdens alldeles egna huligan. De ville låna Stresslösa över natten. Och Chippen förklarade att om de inte skulle sköta sig på Stresslösa så skulle han få mig efter sig. Alldeles riktigt....ha ha ha. Tänk att huliganer kan ha respekt för lilla snälla mig..Mohahahamoha
På söndagen var vi nere på gården och tog en fika och grabbarna körde runt båten till Ekbacken. Guud va jag vill ha vår båt i sjön nu!!!!!
Brorsan tyckte att vi nu hade bjudit honom så många gånger på middag, så han tog oss till Lillplogen. Åt gott och sen hem i soffan med matkoma. Å så gick den helgen lika fort över som den kom. Men nu jävlar är det bara 5arbetsdagar kvar!!! HURRA HURRA HURRA
Smack smack på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0