Varför mår barnen dåligt???

Hur kommer det sig att barnen av idag mår så dåligt?? Såg någon statistik att var och varannan tonåring äter "deppmedicin". Är det så att vi vuxna inte är där för dem när de växer upp, eller nu?? Svårt för mig att veta eftersom jag aldrig varit morsa. Men när jag ser och hör att älsklingsbarnen mår dåligt vet jag inte vad jag ska göra. De borde ju veta att jag alltid finns där för  dem. Men jag känner att de är tillräckligt vuxna för att ta det beslutet själva. Vill inte lägga mig i eller tjata. Eller är det jag ska göra?? Blir ledsen i själen när jag inte kan hjälpa till. Någon som kan ge mig lite råd???
Ska snart dra från jobbet och ut till getterna och badet. Hoppas ni alla får en riktigt skön helg!
Smack smack!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi älskar dig! <3 tack för att du finns - det räcker långt.

2008-07-11 @ 18:16:31
URL: http://fiy.blogg.se/
Postat av: Casco

Kanske ska ändra mitt namn när jag skriver till dig ;) / er CASCO <3

2008-07-11 @ 18:17:19
URL: http://fiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0