Vilken låång vecka!

Så är det alltid när man närmar sig semestern. De sista arbetsdagarna är sååå lååånga. Men imorgon mina vänner är det arbetsmuck för ett tag. Det ska bli så skönt att slippa gå upp 5 varje morgon.
I tisdags var jag på Junibacken med min vän Rara Sara och hennes 2 barn. Vi hade jätte trevligt. Å sagotåget var helt fantastiskt. Otroligt fint gjort. Man fick en flash-back från barndommen när man hörde Astrid Lindgren berätta och jag fick nästan tårar i ögonen när hon berättade om Bröderna Lejonhjärta.
Men en miss var ju att vi gick till Djurgården på en tisdag. Det var så jävla mycket folk som skulle till Allsången.  Kändes som om Djurgården skulle sjunka, ha ha
Igår fast det var så vackert väder bestämde jag mig för att städa övervåningen. (Ja, ja vet verkligen knäppt) Men jag putsade fönster, hängde upp nya gardiner(som var för långa) och fejade. Mycket nöjd stack jag ner till Ekbacken där Brorsan och några kompisar var. Låg i vattnet nästan en 1/2 timme, underbart skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0