Ännu än tand.....

Min tand som "spökat" så länge fick inte vara med längre..men jävlar va den satt. Tandis fick trycka i mig lite extra bedövning, det knakade och brakade, men till slut kom den ut. Hela måndagskvällen var en stor plåga med en massa värktabletter och vatten. Det blev inte så mycket sömn. Men idag onsdag känns det som om att allt är ok och att det läker bra. Sen får jag väl se om jag tänker göra ett inplantat i höst. Vad jag förstår kostar det ju "skjortan" att göra, men men det får jag ta ställning till då.
Fick just nu ett samtal från Brorsan att han ligger på Danderyds sjukhus för att han har rasat ner i järvhängnet på jobbet. Örat uppfläkt och kanske en spräckt mjälte. Han väntade på doktorn som var och åt lunch...
Så jag får väl "leka" sjuksyster i helgen, laga mat, vattna getter och vad det nu är han behöver hjälp med den lilla.....
Men man får ju vara glad att det inte var värre, för ett fall på 2meter rakt ner på ryggen är ingen lek, speciellt inte om man vet storleken på Brorsan..ha ha ha!!!
Mer rapporter kommer senare.
Smack smack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0