Hjärtförstoring!



I fredags skulle vi som vanligt mötas upp vid bussen och som vanligt hade inte Nino koll på klockan och var på stan när vi klev på bussen. Så Liten och jag åkte till Hemmesta. Men eftersom Nino skulle komma med en lite senare buss var det ju ingen idé att åka hem. Vi stack till Mölnvik och köpte lecakulor. 1tim senare var vi äntligen på väg hem. När vi korkat upp skumpan och fått på oss bikinin sa Nino att hon hade en liten present till mig. Klicka på bilderna ovanför här och läs det gulliga kortet. Sådant får man hjärtförstoring av!!! Har tittat på det varje dag och det värmer än ska jag säga.
Vi var på altanen hela kvällen, åt och drack gott. Men tyvärr går tiden alldeles för fort och hux flux var kl.20.30 och "damerna" skulle till stan.
Hela helgen var Mannen och jag på altanen och mös pös. Planterade lite fler blommor, så nu börjar det verkligen bli fint där ute.  Brorsan kom ner och fick i sig lite mat och paj.
Nu är sommaren här!!!! Njut av det medans du kan för snart kommer regnet, var så säker!!:)
SMACK SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0