Såå god mat!

Ja, torsdagens tur till den stora staden blev lyckad. Vi började på Flyt och tog en förrätt bestående av kokta små rödbetor på en bädd av baby spenat, valnötter. Och över det smält chevreé ost och olivolja. Det var såååå jävla gott. Så det tänker vi ha till helgen bl.a. Satt där och tittade avundsjukt på båtarna som slussade i solen. Faan va vi längtar efter vår båt. Men inom 2veckor hoppas jag nu att vi får den.  Efter det tog vi en promis till St Paulsgatan och Texas Longhorn som jag verkligen kan rekommendera till alla. Så vällagat och gott. Inriktningen är stekar, ribbs å så. Älsklingsbarnen kom dit så vi alla hade en trevlig middag fast Stino fick ju sticka tidigare för att börja jobba. Efter det att vi blivit så runda om magarna tog vi en promenad ner till Stinos jobb. Tog in någon frusen drink som knappt gick att dricka, för det kändes som hjärnan frös till is när man drack, inget för mig..
Men jag måste erkänna att det räcker med några timmar inne i stora staden, mycket avgaser och stressade människor. Nä tacka vet jag lugnet på ön!
Smack smack!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tusen tack för goood mat, ett alkoholsällskap & taxitrippen :) you know i love you!

2008-07-08 @ 19:32:21
URL: http://fiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0