Familje middag hos oss!!!....

Jag vet inte hur det är hos er , men här hemma är fredagsmiddagarna ofta med älskilingsbarnen och brorsan. Han envisas med att alltid kalla "ungarna" för "slynor eller slampor...vet inte riktigt om det har med sin syn på kvinnor. Jag tror ju inte det, han älskar nog med att reta dom. Men tyvärr är han just nu och rehabbar sig i spanien. Men för att återgå hur en fredag ser ut hos oss så var samtalsämnet...hör och häpna...fårfittor och omskurna penisar....Underbar nivå på samtalet, ha ha ha!!! Det slutade med att Stino sprutade ut vatten ur näsan och krossade vattenglaset...
Men hela grejen när ungarna kommer ut, känns som om en tornado kommer, lite lugnt i början och sen eskalerar det till total kaos.
När man försöker laga mat i vårt lilla kök är det inte lätt. Stino på bänken brevid spisen under fläkten, eftersom hon röker nästan oavbrutet. Casco på andra bänken, ständigt hoppandes ner och in i kylen för att äta oliver.. mannen mitt i och jag försökandes laga mat,...Det var som mannen sa idag...de sitter som små gamar och bara väntar på...Feed me...feed me.
Efter middagen utbryter ett nytt kaos, de ska göra sig iordning för arbete och utgång... En sminkar sig och en bajsar och det låter som om de tänker göra slut för gott...och mellan varven syskonkärlek...
Mannen och jag satt i soffan och log för oss själva och backade bandet  till 05-06 när de bodde hos oss. Men den storyn kommer senare.
Efter ungarna hade åkt satt vi på altanen och tog en cigg alldeles knäpptysta och efter ett tag så började vi asgarva...Snacka om tornado....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0