Fintar unge!!

Hur härligt känns det inte när man har fintat sin unge...??? Jo jävligt roligt! Sa till Stino när hon nu inte hann idag att ta bussen med mig kl.15.00 att jag tänkte att hon INTE var värd presenterna som låg och väntade på henne. Eftersom hon inte orkat tala med mig på hela veckan. Som ni vet  om ni har läst hennes blogg blev hon blåst på påskägget och nu att hon skulle komma ut med Casco vi 6-tiden. Fatta att det tog en kvart innan polletten trillade ner och hon ringde och frågade när nästa buss gick....för hon "orkade" inte vänta till Casco skulle åka. Ha ha ha!
Men jag är ju en sån jävla hönsmorsa så jag var "dum" nog att fylla på hennes påskägg och lägga presenterna i en påse. Men det är kul att se reaktionerna. Tänk va jag älskar dom men jag tror nog inte att de har fattat att här kommer det häcklas ett gäng... Love it!  Och så tror jag att vi alla behöver göra en liten insamling till att skicka Stino på en stavningskurs... Är ni villiga och sala eller fattar ni vad hon skriver ibland??? Jag är Häxan över alla styvungar!
Bubbel bubbel och mer skumpa åt folket!
Ciao så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0