Med i bloggsvängen!

Jag har nu blivit övertalad att skaffa mig en blogg. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men det blir väl mycket om mina älskade "ungar" och om livet att vara 52, men i skallen 30. Det är inte lätt när inte kroppen hänger med hjärnan, ha ha! måste ju skriva som Fia sa idag, det ska faan vara inne när det äntligen blir bra väder. Tänk vad man hade sett fram mot påsken, att får vara ute i trädgården och njuta av ledigheten. Men tji vad man blev dragen vid näsan..Fick åka runt i kommunen och kolla hala vägar. SKITKUL!!! Men det var ju skönt att vara ledig, kolla lite rullar och dricka skumpa. Det är min stora passion! Att dricka skumpa allså...
Stino skulle även ha kommit ut, men det sket sig, för hon festade och jobbade... Och som hämd käkade vi upp hennes påskägg...ha ha ha! Det hade vi riktigt roligt åt, och som alltid så smakar förbjuden frukt så mycket bättre.
Den här veckan har mitt andra extra barn jobbandes hos mig. Hon är så skönt förvirrad för ibland. När man säger något viktigt ser man nästan hur det går igenom skallen och trillar ut på andra sidan, undra just om det har något med att hon är blond.. Ha ha fy faan va jag kommer att få skit för detta, men har hon nu lockat in mig i bloggvärlden får hon skylla sig själv. Jag är nämligen stort fan av familjen Schulman och lite har man ju lärt sig av deras bloggar.. Röra om i grytan å så..
Återkommer
Ciao

Kommentarer
Postat av: grannkäringens dotter....

Trevligt att se att du har börjat blogga, ledsen för att jag inte dök upp på tjejträffen (fy på mig).
Hoppas allt är bra med dig och liver leker gott..

Pussar från grannkäringens Dotter!!!!

2008-03-27 @ 23:36:11
URL: http://lovelydi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0