Dagarna rusar......

Jag blir lite skrämd ibland att när man blir äldre går tiden mycket fortare. Som t.ex är det mitten på maj redan, flera dagar sedan jag skrev i bloggen, har redan varit gift i 5år, känt brorsan i 32år. Kan världen vara vänlig och inte snurra så fort ...tack!!!
Hade en jätte skön helg med sol och en god bok. Flickorna kom som vanligt, även brorsan och Lången. Mannen hade lagat sin goda lagagne och jag lagade en hallonpaj, köpte färska på torget, mmmmmm.
När flickorna hade åkt skulle vi dra till Anna som fyllde år. Men vi stannade till på vägen hos brorsan och då kommer det ett gäng människor. Bl.a en gammal raggarkärring som klädde sig som en 15-20åring, så jävla patetisk. en annan kvinna som var små lurig och hade med sig en gitarr. Hon hoppade upp på brorsans stora båt och började sjunga hallelulja sånger. I det läget fick Mannen och jag nog och drog till Anna. tog ett glas vin och hade jätte trevligt tills....de jävlarna var på väg över. Anna blev ledsen att vi drog men hade full förståelse. Hörde senare att raggarkärringen hade gått in i brorsans kyl och rotat...för hon var hungrig. Hallåååå, har folk ingen vett&etikett längre.
Smack, smack så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0