Kli på magen= Borrelia!!!......

För 1 vecka-10dagar sedan kändes det som något bet mig på magen. Inget konstigt, kliade lite och inget mer med det. Men det fortsätta att klia och det blev rött. Trodde då att det var något slags eksem så jag strök på lite salva. Men nu hade det börjat både bli större och mer klåda, så min korta kompis på jobbet övertalade mig att gå och kolla det hos läkarn. Oh shit....det var borrelia. JÄVLA ÄCKLIGA KRYP!!!!! de borde utrotas från jordens yta..!! när jag ringde till Brorsan garvade han naturligtvis. Men sa också att han tyckte att jag borde ta sprutor för TBE. För är det någon på gården som skulle få det är det naturligtvis jag...Mitt CV för "knäppa" sjukdommar börjar ju bli digert...rävskabb bl.a. som ni vet. Så imorgon på lunchen går jag nog och tar en spruta eftersom det kryllar av fästingar i hela Sthlmsområdet. Och på apoteket sa dom att man inte fick vara i solen när man åt medicinen. Undra just va som kan hända....faan de sa ju att högsommar värmen kommer till helgen. Tror nog att jag testar lite grann och ser..:)
Puss puss/kli kli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0