Röris utan knäskålar!!!

I tisdags skulle jag göra det sista på min rotfyllning, och det gick väl bra förutom att den dåren tryckte in en fil i tanden + att han satte in en röngenplåt. Tror nog att han testar hur långt han kan gå med mig.. Väl hemma och bedövningen börjar släppa känner jag ett DUNK DUNK i tanden. Och då slår det mig..JAG ÄR JU FÖR FAAN ALLERGISK mot medlet som smakar nejlika. Det är säkert jätte bra men inte på mig...Hela natten blev en plåga med banan och värktabletter. Bananen äter jag för att klara värktabletterna. På valborgsmässodagen ringde jag till kliniken och receptionisten säger att Röris har tagit ledigt..nog tur för honom.....men, hans "bästis" på kliniken jobbade. Så det var bara att sätta sig i bilen och åka iväg. Krampen i magen började kännas, va faan, ingen har varit i min mun proffisionellt sedan 30år..kände lusten att spy. Men när jag väl var där och såg vem "bästisen" var blev jag lugn. Det är en RIKTIG tandläkare och sååå snäll och gullig. Han t.o.m. klappade mig på axeln och sa att allt skulle bli bra..Vi kom överens att vi skulle säga till Röris att han är en usel person som inte kom ihåg att jag är allergisk mot nejlikemedlet. Det är ju underbart att man äntligen har hittat en riktig tandläkare efter alla dessa år.....kanske du (röris) borde lära dig lite av din "bästis" ...så slipper vi peta ut ögat/skjuta knäskålarna...
Valborgskvällen blev i garvets tecken tillsammans med Brorsan och vår gamla kompis Olsson. Men jag somnade lite väl tidigt, men det var väl för att jag körde vodoo på Röris hela natten innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0