Söndagsnätter= Ångest....

Varför blir jag alltid "spattig" på söndagskvällarna???......Har varit ledig sen i onsdags och det har varit jätte skönt. Fast tiden går alldeles för fort. Men igår var det en sån dag som att färga håret, fixa nya naglar och pula så där i största allmänhet. Hade ju sovit till 09.30 på morgonen och det är ju jääätte länge för att vara jag. Men det straffar sig på kvällen, var ju inte ett dugg jävla trött när det var dax att gå och lägga sig. Men till slut vid 12-tiden somnade jag in och hade mycket knäppa drömmar. Bl.a om Uggla och va faan é mitt band... jag önskar verkligen att jag var som Mannen, bara lägga huvudet på kudden och somna sött..
Men idag måndag är jag ovanligt pigg, köpte en jätte fin stor ampel på Hötorget med jordgubbsplanter i. Det kommer bli underbart när de blir mogna och stoppa i bubblet!!!...mmmmmm
Ha en bra fortsättning på dagen!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0