Tjoho....sol&fredag!!!

Inte faan har det slutat att klia på magen..Undra just om läkaren verkligen hade rätt. Men nu har högerfoten ballat ur. Vet inte hur jag satt med foten på bussen in idag, men när jag skulle kliva av  gick det inte att använda den. Så jag höll på att rasa ut ur bussen. Hade just varit snyggt eftersom jag för en gång skull har klänning och stayups på mig.
Läste i tidningen idag om en jävla knarkare som hade kört ihjäl 2personer och fick 16månader och på andra sidan hade de tagit fast en ciggsmugglare. Han fick 5,5 år!!!!!!......Vad är det för jävla signaler till dagens ungdommar. Det är inte så allvarligt att ha ihjäl någon, men FAAN ta dig om du lurar staten på pengar. Det hela är helt absurt. Så det lönar sig att bli en sk.hitman men inte skattefifflare. Om man nu ska vara olaglig, menar jag.
Idag ska mannen göra en repris på den goda lasagne vi fick på valborg. Brorsan kommer naturligtvis som ett skott. Om det blir något över får man nog gömma det, för han har redan deklarerat att han gärna tar en doggybag.. Min korta kompis tyckte att vi skulle börja ta betalt för fredagsresturangen. Fast man får nog räkna fredagsresturangen som "soppkök" för bätter behövande..:)
Smack smack så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0