Varit på usel humör!!

Hej alla vänner!!! Jag är ledsen att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har varit på ett uselt humör. Har problem med en tand. Som ni läst i tidigare inlägg har det nu hållit på ett tag....Och i tisdags var jag hos tandis för att rensa lite till i rotfyllningen. Det tog bara några timmar så hade hela kinden svullnat upp och en tandvärk utan dess like. Hela natten höll det på, drog i mig en jävla massa värktabletter. På onsdagsmorgonen var det meningen att jag skulle dra ut tanden och hade fått 2 pencillintabletter som jag skulle ta några timmar innan. De hann väl vara i magen en sådär 20minuter när då magen vände ut och in på sig...nä ville inte ha de där äckliga tabletterna...Så jag låg i soffan med hinken brevid mig hela dan jävligt illa mående. JAG BLIR SÅÅÅÅÅ TRÖTT...
Så nu har jag fått svagare tabletter och ska förhoppningsvis bli av med den jävla tanden på måndag kväll.

Men idag är det fredag och jag slutar tidigt. Ska möta upp flickorna vid bussen 14.45. Har även varit på Hötorget och köpt "lite" blommor som jag skall plantera.
Ha nu en riktigt härlig helg allihopa!!!
Smack smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0