Inget kul...

Igår ringde jag till jobbet och sa att jag skulle jobba idag eftersom jag mådde mycket bättre. Men inatt vaknade jag med en otrolig smärta i min vänstra skinka och ben. Ischias naturligtvis, sen var det lögn i helvete att sova. Gick upp (om man nu kallar det gå) och drog i mig några schyssta värktabletter jag fått ifrån Tandis. Det är nog också det enda han är bra på... ha ha nä han är nog bra på några fler saker. Sen in i dimman. När klockan ringde så var jag så susig i huvudet att jag trodde jag var full (hade iofs varit roligare) men med benet släpandes och yrsel var det ju ingen tanke på att gå till jobbet. Låg på värmekuddar och sen voltaren, så nu börjar det kännas lite bättre.
Men jag har en förjävla tråkig fredag. Som alla vet har vi ju alltid underbara fredagsmiddagar för familj och vänner, men idag är Mannen på jobbet och Brorsan är på väg till Skåne och ungarna jobbar. Så nu sitter jag här och är såååååå jävla uttråkad. Inte nog med att jag inte har kunnat göra något på en hel vecka, man är övergiven en fredag...Buuuuuuuu och snyft...Visst är det synd om mig??? Ja just det, vill ha lite sympatier från mina vänner :) Men jag måste säga, nog tycker jag att ni är jävligt trista. Jag vet ju att ni läser bloggen, men aldrig några kommentarer ifrån er. Ja, från min gulliga vän Stensland kommer det ju. Hon är en riktig goding, förgyller mina dagar som oftast. En sån tjej man vill ha mer av. Så ni andra "tråknissar" gör er röst hörd! Jo det är förstås, fick ju lite kärlek av Finskan härom dagen, tänker på dig mycket ofta och vill snart se dig!
Nä nu skiter jag i det här och går och äter avokado med färska räkor. Och naturligtvis är fredagsdrinken: SKUMPA!
Puss på er alla små sötnosar och hoppas att ni får en riktigt skön helg!

Kommentarer
Postat av: Casco

Hoppas du fick lite sällskap tillslut & att helgen är mysig, jag njuter av att vara på besök i min lilla ministad :) miss you! och om det inte blir fredagsmiddag snart får jag fnatt!

2008-11-29 @ 22:00:33
URL: http://fiy.blogg.se/
Postat av: Stensland

Stackars dig! Och trist har det varit utan dig må du tro. Hoppas verkligen att vi ses i morgon!

Stor kram!

2008-11-30 @ 22:03:28
URL: http://stenslands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0