Jävla trista november....

Likadant varje år, jag går ner på tomgångskörning i november. Ingen lust att göra något, ingen inspiration att göra något hemma. Förra veckan var det bara jobba,tv och sova. I fredags kom Brorsan ner på ett riktigt bushumör. Han hade med sig lite till kaffet och korten. Det blev mycket garv och han vann i vanlig ordning... På lördagen var jag iaf duktig och putsade lite fönster. Sen gjorde jag iordning bubbelbad och tände alla ljusen runt om. (29st) Vi delade på en flaska vin och mös i 2timmar. Riktigt skönt. Söndagen bjöd på regn, snö, blåst så jag vägrade ALLT....klev inte ur pyamasen på hela dan. Låg och tittade på film och läste ut Liza Marklunds Livstid. Faan va man blir irriterad på huvudpersonen Annika Bengtzon ibland. Hon är sååå puckad och gör så knäppa grejer. Fast böckerna är ju bra iaf. :)
Å så är det måndag igen och den där förbannade solen tittar fram och hån-lyser över en. Precis som den säger: Titta vad jag kan göra på en måndag när du sitter där inne och sliter..JÄVLA SOLJÄVEL.
Åhhh vad jag längtar efter Thailand och den snälla solen som smeker mig varje dag och gör mig vacker i både kropp och själ.
Idag fyller lilla prinsessan 3år. Det är min arbetskamrat Rara Saras dotter. Jag köpte henne ett jätte fint smyckeskrin i rosa. Och när man öppnar det kommer det upp en liten ballerina som snurrar runt. I skrinet lade jag ner en prinsesskrona i guld och pärlor. Hon kommer att bli sååå fin i den.
Hoppas iaf kära vänner att ni kommer att få en underbar vecka och på lördag är det tjejträff som jag verkligen ser fram mot.
Smack smack!!!

Kommentarer
Postat av: paula

Kära du

så långt borta- så nära.

Finskan laddar. Djävla nov o allt annat suger

MEN DU FINNS!!!!! i mitt hjärta trots att jag är dålig på kontakt nu,...

Min kära häxa

din finne

2008-11-26 @ 00:13:53
URL: http://karlstromfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0