Sova...glöm det!!!

Så var man ledig en vanlig arbetsdag, hade tänkt att vinka av Mannen för att sen somna om..Men hej du, när klockan var 7 ringde ju Brorsan och kvittrade glatt: Va, låg du och sov, jag som tänkt mig frukost..Så det var bara att kliva upp och servera frukost. Sen vid 10 bar det iväg till Mölnvik för att handla. Man måste ha nerver av stål för att handla med honom. Han snackar med alla, pratar högt och är allmänt "jobbig" (fast lite kul måste jag väl erkänna) Han bjuder ju på många skratt.  Så när jag väl kom hem stärkte jag mig med ett glas vin och pustade ut. Så blev min ensamma kvalitetstid...
Mannen serverade citronkyckling a la Nigella med majonässallad, så jävla gott och efter det "spisade" i skivor dansade och sjöng. Hade skitkul, men gullegrisen somnade sen tidigt och jag fick själv makten över tv-kontrollen, så jag kom inte i säng förren 02.00 inte illa för en gammal tant :)
Idag ska vi hjälpa Totten och ta upp hans båt och det blir väl kaos i vanlig ordning. Ska iaf försöka att inte plumsa.
Må solen skina över era "skitiga" själar!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0