Tjejträff som bomull för själen...

I lördags på Cecilia-dagen hade vi tjejträff. Det var Lillasyster,Grannkärringen och Valpen. Tyvärr träffas vi inte så ofta men när det blir är det MYCKET kärlek. Vi pussas, skrattar, dricker vin och fäller en tår om vart annat. Och jag måste visa mina fina "veckans-presenter" jag fick..Det var prinsesskyssar från kungliga slottet, (det ni) blommiga vertyg, en lila blom/godisskål, färdig vikta lila servetter och kloka ord för tjejer. Av mig fick syster ett par pärlhjärtörhängen och de andra fick lila tvålar från lusch. Servitrisen drog på smilbanden när hon försökte ta beställningen av oss när vi öppnade våra presenter. Snacka om stojiga 17-åringar!! :)...
Vi åt och drack och hade skit roligt tills det var dax att åka hem, allså vid 17-tiden. Ja så är det, vi har tid mellan 12-17 eftersom vi bor som vi gör. Men ack så goda underbara timmar. Jag älskar er alla och saknar er alldeles för ofta för att det ska vara bra för själen. Men, thats life.....
Tack en än gång för sköna timmar, synd bara att Finskan och Stino inte kunde komma, men nästa gång kanske....
Smack smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0