Trist vecka....

Efter att ha  tagit upp  grannens båt i lördags körde vi fast med bilen och Brorsan fick dra loss oss. Amatörmässigt av oss måste jag säga, eftersom vi visste att det var lerigt och Brorsan varnat oss, men min man är jävligt bekväm och vill helst inte gå så många steg, även att han behöver det...
På söndagen när jag vaknade hade jag jävligt ont i magen och mådde lätt illa, så jag låg hela dagen och hade ångest eftesom det var så bra väder. Men det är ju så med min mage, den bestämmer vare sig jag vill eller inte. Har varit jätte duktig de senaste veckorna och ätit GI som magen mår bäst av men det hjälpte inte emot de äckliga små jävla bacillerna. Så natten till måndagen var det toan och jag, fy faan va tröttsamt det är att kräkas. Fick t.o.m sträckning i tungmuskeln av allt kräkandes.. ha ha ha På tisdagen var jag tvungen att åka till apoteket för att köpa vätskeersättning hade en sån jävla huvudvärk och skit skakis. Men när jag ska betala med kortet har det gått ut...hade ingen mobil eller kontanter på mig så jag fick chansa att Mannen var inne på kontoret  på Ingarö. Tur som en liten toking var han där och jag snodde hans kort. Resten av veckan har jag jobbat men det var tugnt eftersom jag fortfarande var ur balans. Igår var det äntligen fredag och Stino och Puma kom ut på middag. Den lilla "äckliga" hunden lyckades förstöra mina nya fina lila strumpbyxor direkt. Inte så att jag hetsar henne .....inte då....När vi kom hem fick hon ett nytt frispel och höll på att nocka Mannen i soffan, hon är sååå jävla skön ha ha ha
Faan varje gång hon är ute önskar jag att vi hade ett större hus så hon kunde bo hos alltid. Är det det som kallas föräldrar känsla????
Idag har det varit skitväder så jag har varit inne och gjort sådana saker som skulle ha gjorts för länge sedan, målat tavelramar bl.a. Det blev skitsnyggt.!
I Expressen härom dagen fick man med en italiensk kokbok, så idag ska jag visst få linssoppa  ???? och citronpanacotta med hallon. Det sista lät ju gott men linssoppa vete faan.
Hoppas att ni alla får en riktigt skön lördagskväll!
Smack Smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0