Brorsan, gardinhatare....

Köpte skit snygga indisk inspirerande gardiner till vardagsrummet, mörk röda tunna med guldtrådar i.
Brorsan och jag har haft mycket snack om gardiners vara eller icke vara. Han är neggo till dom. De tar för mycket ljus m.m. Å så kom han igår morse, satte sig i soffan : Skaffat nya gardiner??, faan va fula dom är..
Faan va han är tröttsam...
Imorgon skall det visst bli bra väder, då blir det båtåka av!! Hurra hurra hurra!!

Ungarna är väl för "lustiga", de ringde i f.m. och skulle komma ut och äta middag, för att sen ringa några timmar senare och säga att det blir för stressigt att bara vara ute i 2,5 tim hos oss...Synd om Mannen som handlar, planerar och förmodligen redan hade börjat ett av sina långkok. Ja sådana är dom de små liven...oberäkneliga..
Men jag får gulla med mina "gubbar"
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: stensland

Jag vill se bild på gardinerna!!

2008-10-05 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0