Dögrävare till man.....

Det verkar vara något som förföljer mig genom livet...att ta död  på eller gräva ner djur. Men denna gång var jag bara med och lade över jorden, mannen fick gräva. Det var grannens uuur gamla pudel som var redo för hundhimlen. Men jag tror inte att grannen blev så imponerad över mitt skämt att vi kommer att se henne halta över kalhygget i månskenet, ylandes. Själv kunde jag se denna blinda, döva, illaluktande hund i månskenet. Mannen kom även med skämtet att eftersom hon har så mycket djur kommer det till slut bli som djurkyrkogården (Stephan King bok) ha ha ha. Kan man kanske kalla oss morbida....:)
Det var meningen att vi skulle ut med båten på kvällen för att se alla som tänt eldar. Det var en uppmaning att alla som bor i skärgården skall visa att skärgården lever även under den mörka årstiden. Men efter att ha ätit bruna bönor och fläsk somnade vi bägge två och vaknade alldeles försent. Jävla skiit, det hade varit ball och se.
Jag tror att jag har fått lite höstdepp, har svårt att komma igång med något, skjuter saker framför mig och vill helst bara ligga i sängen å läsa och sova. Men det kanske bara är en lite svacka, vad vet jag...
Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Stensland

Det kanske kan pigga upp med en drink efter jobbet? Vad sägs. Ska vi slå till någon kväll?

2008-10-23 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0