Hurra, Uggla är tillbaka!!

Vet inte om ni läste Magnus Ugglas blogg i vintras och våras. Den är iaf hur kul som helst och nu är han tillbaka efter ett uppehåll. Läs och njut på uggla.nu

Undra just vad det är på G, när jag röker smakar det äckligt....ja så där som det brukar innan en förkylning eller nått. Har ingen jävla lust att bli sjuk, men det vorde ju inget konstigt eftersom "alla" går och snörvlar.

Skulle egentligen följt med Nino till Finskan, men nu blir det båtupptagningar istället :(
Ja du Finskan, hade du bara ringt som du sa i fredags hade jag beställt biljetter och sluppit att jobba........men, men det kommer ju en dag när vi ska plocka upp båten och då behöver ju vi hjälp.
Å den där jävla solen skiner och jag sitter på jobbet och vill bara ÅKA BÅT, det är så vackert i skärgården just nu och inga båtar.
Smack!

Kommentarer
Postat av: stensland

Ah, kul att han har börjat blogga igen. Har lagt till hans länk hos mig.

2008-10-07 @ 16:42:43
URL: http://stenslands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0