Mån-Fre

Ja, nog känns det det så, att det är tung måndag å sen hux flux är det kul fredag igen.
Hela denna vecka har jag sagt till mig själv att jag ska ta mig till bensinmacken, men icke sa nicke. Varje dag har jag tänkt på något annat, så nu börjar det bli riktig kris i tanken. Får väl se om jag lyckas idag.
Har även varit hos frisören och blivit snygg igen :) De sista dagarna har jag sett ut som en ledsen afganhund...
Helgen kommer bli lugn, möjligtvis kommer det bli båt på söndag eftersom de lovat vackert men kallt väder.
En sak till som jag sagt åt mig själv att göra i månader är att åka förbi Biltema och köpa nya vindrutetorkare, kanske jag lyckas imorgon. Tror att jag är KUNG på att skjuta upp tråkiga saker att göra. :)
Ni får ha en riktigt skön helg!
Smack smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0