Skönt att det är gjort...

Brorsan och Thomas kom på lasagnemiddag, de hade med sig pilsner och en ny kortlek. Så det blev några lir med många skratt. Men när klockan var 21.30 började det gäspas runt bordet, så då var det slut på det roliga och man borrade ner sig i soffan. lördagen bjöd på fint strilande regn, men jag trotsade det och rensade bort alla 35kärl med blommor. Det känns så defenitivt när man gör det. Då vet man att sommaren är slut slut slut. Det var meningen att vi skulle ta upp båtar, men bara för att det regnade så sköt de upp det till söndagen. Skit skit skit.....
Lördagskvällen tillbringade vi i lugn och ro framför tvn.
Wow, vaknade på söndagen med strålande sol!!!! Först frulle med rulle, sen båtupptagning å sen äntligen en skön båttur till Bullandö. Brorsan följde med och vi åt en god brunch.
Med andra ord hade jag en riktigt nyttig och skön helg, fast jag blev ju lite avis när jag såg bilderna från Motala där jag egentligen skulle ha varit. Men man får ju hoppas att jag är välkommen vid ett senare tillfälle :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0