Svällande hjärta....

Jag får verkligen ett svällande hjärta när jag träffar min älskade dotter. Tänk om jag hade varit så klok när jag var i hennes ålder, då hade säkert mitt liv sett helt annorlunda ut idag. Men vid eftertanke hade jag då aldrig varken haft en Brorsa eller den Man jag har idag.
Efter att hon åkt hem låg Mannen och jag i soffan och fick en massa flashback på vårt liv tillsammans. Stino träffade Mannen första gången på vårt bröllop, efter det blev det när vi skulle ner till hennes mammas bröllop. Minnesbilden när vi sitter på en båt på Vänern och Stino beklagar sig att hon inte vill bo ute i Vidja och ska flytta hem från Laos är klockren. Jag vänder mig till Mannen och säger: Är det ok att hon flyttar in med oss??? Det var en av de bästa beslut vi har gjort gemensamt. För den glädjen vi båda känner när hon kommer till oss är som bomull för själen.
I Love You most in the hole world!!!
Smack Smack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0